אבנית אביזמר מתמחה בדיני עבודה, צוואות, ייפוי כוח מתמשך, חוזי שכירות והסכמי ממון

ייפוי כוח מתמשך

חוק הכשרות והאפוטרופוסות תוקן ב-2016 וכיום הוא מציע פתרון משפטי יעיל ומהיר למצב שבו אדם אינו יכול לדאוג לענייניו וזקוק לטיפול והשגחה.

אין אנו יודעים מתי אדם, עלול להיקלע למצב של חוסר כשירות. חוסר כשרות עלול להופיע במפתיע, ללא הכנה מוקדמת, כמו במקרים של תאונה, שבץ, סיבוכים בהליכים רפואיים ועוד.

ייפוי כוח מתמשך מאפשר לעורך ייפוי הכוח אשר נקרא ("הממנה") לתכנן את עתידו בעודו בשכלו ולקבוע מי יטפל ויקבל החלטות בענייניו הרכושיים, האישיים והרפואיים אם חלילה לא תהיה לו את הכשירות לקבל החלטות בעצמו.

ניתן למנות מיופה כוח אחד או יותר מהבאים:  בן משפחה, קרוב, חבר או איש מקצוע שיעשה זאת עבורו.

מחובתו של מיופה הכוח לפעול באופן התואם את ערכי הממנה  התרבותיים ולכבד את אמונותיו, תוך מתן סיוע ואפשרות לקיום חיי קהילה פוריים, לרבות פעילויות חברתיות, תרבותיות, שיקומיות ותעסוקתיות.

הפעלת ייפוי כוח מתמשך הינה פשוטה וללא הוצאות כספיות נעשית בהודעה לאפוטרופוס הכללי בצירוף חוות דעת מומחה המעידה על אי כשרות הממנה.

לעריכת ייפוי כוח מתמשך יתרונות רבים על פני מינוי אפוטרופוס אשר מחייב פניה לבית משפט, תשלום אגרה, קבלת עמדה של האפוטרופוס הכללי, הגשת דוחות פרטה, זמן המתנה ארוך להחלטה שיפוטית.

ייפוי כוח מתמשך מהווה חלופה למינוי אפוטרופוס, שזהותו אינה נקבעת על ידך אלא אם הנושא מוסדר מראש.

ייפוי כוח מתמשך אינו מצריך חידוש או הוצאות עתידיות נוספות ונותר תקף לכל ימי חייך. מיופה הכוח שנקבע על ידייך משוחרר מכל מחויבות במתן דיווח לאופוטרופוס הכללי.

חתימה על ייפוי כוח מתמשך מתבצעת ללא תשלום של אגרה למדינה.

חשוב לדעת: אדם שנתן ייפוי כוח לקרוב בעודו בריא עם כניסתו למצב של חוסר כשרות (מחלה) כל ייפוי כוח שנתן בטלים ומאבדים את תוקפם והברירה היחידה היא פניה למינוי אפוטרופוס דרך בית משפט הדבר לוקח זמן וכרוך בעלויות גבוהות.

עד שימונה אפוטרופוס לא יתאפשר להוציא כספים כדי לטפל בנזקק. הדבר יגרור הוצאות מיותרות ובעיקר יעמידו את המשפחה בלחץ רב בהיעדר משאבים לטיפול בנזקק.

בעת הצורך בהפעלת הביטוח הסיעודי חברת הביטוח תסרב להפעילו בהיעדר ייפויי כוח מתמשך ותדרשו לפנות לבית המשפט למנות לנזקק אפוטרופוס.

ייפוי כוח מתמשך רשאי לערוך עורך דין אשר עבר הכשרה מיוחדת והוסמך לכך על ידי האפוטרופוס הכללי. עורכת דין אבנית אביזמר עברה הכשרה מיוחדת לערוך ייפוי כוח מתמשך.

קצת על
המשרד

המשרד הוקם ומנוהל על ידי עורכת הדין אביזמר אבנית שהינה חברה בלשכת עורכי הדין בישראל ומגשרת מוסמכת ליישוב סכסוכים.

עורכת הדין אביזמר אבנית התמחתה במשרד בוטיק בהרצליה פיתוח הנמנה על השורה הראשונה של המשרדים המתמחים במשפט העבודה הקיבוצי והאישי.

במסגרת עיסוקיה עברה הכשרות מקצועיות מקיפות בתחום יחסי עובד מעביד אתיקה בארגונים, מניעת הטרדה מינית, עריכת צוואות, עריכת הסכמים וייצוג קונים /מוכרים בעסקאות מקרקעין.

המשרד מתמחה במתן שירותים משפטיים בתחום דיני העבודה, הסכמים, צוואות  ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

משרדנו מאמין במתן יחס אישי, שירות מקצועי ואדיב ללקוח.
במשרדנו תקבלו מידע מקיף על זכויותיכם ועל האפשרויות העומדות בפניכם

אנו נוביל אתכם בדרך המשפטית הנכונה לכם ונסייע לכם בהכנה והגשת מסמכים משפטיים תוך תשומת לב לפרטים החשובים להשגת מטרותיכם.

?כיצד אנו עובדים

אנו מאמינים בשירות מקצועי איכותי

שמרו על קשר

דברו איתי, אשמח לסייע  אעמוד לרשותכם ואעשה את המיטב עבורכם
לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס 

דילוג לתוכן