אבנית אביזמר הסכמים

הסכם גירושין

הסכם גירושין הוא האמצעי הטוב ביותר
הסכם גירושין הוא הסכם שנחתם בין בני זוג נשואים המעוניינים להתגרש בהסכמה, ואשר מסדיר את העניינים הקשורים בסיום החיים המשותפים ביניהם כדי שלהסכם הגירושין יהיה תוקף משפטי עליו לקבל אישור של בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה בדרך יפה ומכבדת ביותר.

הסכם גירושין הוא הסכם שנחתם בין בני זוג נשואים המעוניינים להתגרש בהסכמה, ואשר מסדיר את העניינים הקשורים בסיום החיים המשותפים ביניהם 

לצורך ניסוח ההסכם ניתן להיעזר בשירותי עורכת דין לענייני משפחה ו/או עורך דין לגירושין. בהליך הסכם הגירושין שני הצדדים כותבים את פסקי הדין בהתאם לרצונם, בשונה מהליך גירושין רגיל בו השופט קובע את פסקי הדין בדרך זו קודם כל ניתן לשמור על כבוד הדדי בין הצדדים ובנוסף להימנע  מפסק דין של שופט אשר עלול לא לספק את רצון אף אחד מהצדדים.

 

מומלץ להיעזר בשירותי עורך דין לגירושין ומגשר

הסכם גירושין יכלול את שלושת הנושאים הבאים:

 1. חלוקת הרכוש: במסגרת ההסכם, יוחלט על אופן חלוקת הרכוש אשר צברו בני הזוג במהלך נישואיהם. עורך דין גירושין מקבל מן הצדדים רשימה מסודרת של כל הרכוש שבבעלותם בני הזוג יקבלו החלטה באשר לאופן חלוקת הנכסים. על חשבונות הבנק, הרכבים שבבעלות בני הזוג, זכויות סוציאליות, זכויות עסקיות וכיו"ב.

 

2. משמורת הילדים: במסגרת הסכם הגירושין, יוחלט על הסדרי שהות. חלק מן הזוגות בוחרים משמורת מלאה, אשר פירושה, כי אחד מן ההורים הוא ההורה המשמורן ולהורה השני ייקבעו הסדרי שהות. זוגות אחרים בוחרים בהסדר של משמורת משותפת במסגרת הסכם הגירושין, אשר משמעותו, אחריות הורית משותפת וחלוקה שווה של המשמורת בין ההורים.

3. תשלום מזונות ילדים: גובה תשלום דמי המזונות הניתן בעבור עלות גידול הילדים, ייקבע בהתאם להסדר המשמורת עליו החליטו בני הזוג. עורך דין לגירושין מנוסה יקפיד לפרט בהסכם הגירושין, לא רק את סכום התשלום החודשי, אלא גם את מועד התשלום ואופן העברתו.

לניסוח הסכם גירושין פנו לעורכת דין אבנית אביזמר בטל' 054-7705452

 

קצת על
המשרד

המשרד הוקם ומנוהל על ידי עורכת הדין אביזמר אבנית שהינה חברה בלשכת עורכי הדין בישראל ומגשרת מוסמכת ליישוב סכסוכים.

עורכת הדין אביזמר אבנית התמחתה במשרד בוטיק בהרצליה פיתוח הנמנה על השורה הראשונה של המשרדים המתמחים במשפט העבודה הקיבוצי והאישי.

במסגרת עיסוקיה עברה הכשרות מקצועיות מקיפות בתחום יחסי עובד מעביד אתיקה בארגונים, מניעת הטרדה מינית, עריכת צוואות, עריכת הסכמים וייצוג קונים /מוכרים בעסקאות מקרקעין.

המשרד מתמחה במתן שירותים משפטיים בתחום דיני העבודה, הסכמים, צוואות  ועריכת ייפוי כוח מתמשך.

משרדנו מאמין במתן יחס אישי, שירות מקצועי ואדיב ללקוח.
במשרדנו תקבלו מידע מקיף על זכויותיכם ועל האפשרויות העומדות בפניכם

אנו נוביל אתכם בדרך המשפטית הנכונה לכם ונסייע לכם בהכנה והגשת מסמכים משפטיים תוך תשומת לב לפרטים החשובים להשגת מטרותיכם.

?כיצד אנו עובדים

אנו מאמינים בשירות מקצועי איכותי

שמרו על קשר

דברו איתי, אשמח לסייע  אעמוד לרשותכם ואעשה את המיטב עבורכם
לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס 

דילוג לתוכן